Volební kampaň all-inclusive, v ceně byla i výhra

strategie / copywriting / web / grafika / sociální sítě / tisk / foto / video
Úkol zněl jasně. Vyhrát volby. Martin Černý chtěl se svojí kandidátkou změnit směr, kterým se brněnská městská část Bosonohy desítky let ubírala. My jsme stáli už při zrodu samotné strategie a vytváření volebního programu. A výsledek? Martin Černý je teď starosta a Bosonohy o něco lepším místem. 

Klient

Pro lepší Bosonohy (společná kandidátka TOP-09, KDU-ČSL a nezávislých v MČ Brně-Bosonohy)

Podobné služby můžete mít za

150 - 200 tisíc

Na projektu pracovali

Pavel / Matěj / Ondra I. / David

Možná jste koukli na všechny služby, které jsme v rámci kampaně obstarali a zamysleli se. Tohle všechno přece neuvádíme na hlavní stránce. Jenže, když se jede kampaň, tak není čas takové věci řešit. Je potřeba web? Uděláme web! Je potřeba vytisknout letáky? Tak to natiskneme! Facebook a videa na poslední chvíli? Tak to už je pro nás maličkost.

V podobné kampani menšího rozsahu jsme vám prostě po ruce se vším a kdykoliv. Navíc, čím dříve spolu začneme na pracovat, tím snazší to je, a tím lepších výsledků spolu můžeme dosáhnout.  

A poslední, možná nejdůležitější poznámka. Neděláme jen politické kampaně. Když umíme nasbírat hlasy do urny, nasbíráme vám i prodeje na kasu nebo nové lidi do firmy.