Nábytku s moravskou duší nové logo sluší

LOGO / VIZUÁLNÍ IDENTITA / GRAFICKÝ MANUÁL / BRANDOVÝ WORKSHOP
V rámci pravidelné spolupráce s Nábytkem Mikulík, pro které spravujeme sítě a dodáváme kreativní obsah, jsme naráželi na limity jejich aktuálního loga. Tak jsme jim prostě udělali nové! … dobře, tak jednoduché to nebylo. Čtěte dál!

Klient

Nábytek Mikulík

Podobné služby můžete mít za

-

Na projektu pracovali

Dvojan / Matěj / Pavel / Václav

Redesign loga bylo téma, které se pravidelně otevíralo jak ze strany naší, tak ze strany Mikulíků. Když jsme jednoho dne přišli, že bychom na podstatnou část vizuální identity mohli sehnat dotaci z programu Kreativních voucherů, bylo jasno.

Při tvorbě nové vizuální identity s oblibou říkáme: „To logo je jen třešnička na závěr.“ Než si designér sedne a nakreslí několik čar, je potřeba pořádně poznat značku. Není to důležité jen pro nás, ale i pro klienta samotného. Utřídit si myšlenky o tom, co lidem poskytuje, co představuje, kam chce růst, jak se chce prezentovat a co vlastně od nového loga požaduje. Ve finále tak v podstatě vznikne rovnou i celý manuál toho, jak vystupovat a jak komunikovat se zákazníky.

Několik desítek hodin příprav se vyplatilo i ve Vranovicích. Mikulíkovi věděli delší dobu, že potřebují nové logo a nechali si od různých designérů udělat několik návrhů, ale nikdy si nevybrali. Když dostali do ruky naše první pokusy, měli jasno.

A jak jsme tedy vytvořili to pravé logo? Designér Dvojan si při cestě do zasedačky všiml několika balíků dřevěných desek opřených o zeď připravených do výroby. Když si je doma načrtl, viděl v nich i písmena N a M. V barvách pak zanechal českou trikoloru, která je pro firmu typická. Větší změnou bylo jen upřednostnění slova „Mikulík“ před slovem „nábytek“. Zní to jednoduše, zní to trochu jako náhoda, ale v tom je právě kouzlo kreativity.

Spojily jsme tak tradiční prvky se symbolem reprezentujícím kousek každodenní činnosti firmy. Renata Mikulíková o celém rebrandingu vždy říká: „Není to revoluce, jen evoluce.“ Nepřetrhali jsme vazby se stávajícími zákazníky a partnery a hlavně s vlastní historií a identitou.

 

 

S novým logem a vizuálními prvky se bude dát jednoduše pracovat v onlinu a v tisku dalších několik let. Jsme rádi, že s Mikulíky můžeme pracovat i na těchto rozvojových projektech nad rámec pravidelné spolupráce a že snad i díky těmto změnám jim prodeje stále rostou!