Hokejový souboj univerzit
40 tisíc za reklamu / 25 tisíc za aftermovie
Václav / Matěj / David / Michal / Ondřej I.
Hlavní motiv celé akce byl “SHOWTIME”. V promo videu jsme tak po odbití hodin zvedli znuděné studenty z lavic, a mohla začít show. Díky split-screen jsme propojili prvky grafické prezentace akce i rivalitu dvou soupeřících univerzit.
Video vzniklo v mnoha verzích tak, aby co nejlépe fungovalo na různých platformách. Kromě toho jsme vytvořili i několik dalších krátkých promo videí a sestřihů. Videoobsah byl podle očekávání nejlépe fungující reklamou a prodal nejvíce lístků.
Naše práce ale nekončila. Stejně jako hráči jsme se museli poctivě nachystat na zápas, abychom vytvořili parádní aftermovie i další obsah na sociální sítě. Celkově jsme se vybavili čtyřmi kamerami. Na aftermovie koukněte tady.
Jo a aby nás nikdo na zápase náhodou nepřehlídl, tak jsme měli i vlastní reklamní spot na kostce nad ledem. Reasonable flex. Ok? Důkaz tady.