Zoo Brno
200 tisíc
Matěj / Michal / Veronika / Václav / Ondřej I.
Co není na sítích, jako by se nestalo. V brněnské zoo to moc dobře věděli. Předali nám úvodní myšlenku kampaně, kontakty na partnerské organizace a pak ze všeho nejdůležitější přístupy na facebook a Instagram.
A tak jsme začali hledat ledního medvěda s policií, tygra s hejtmanem, surikaty v šalinách nebo žirafu na prknech Národního divadla. Kromě zábavných reels s partnery jsme taky přidávali graficky poutavé vzdělávací carousely nebo indicie k hledání stop.
„Chtěli jsme Brnu dát vědět, že i když věk na to máme, do důchodu se v žádném případě nechystáme. Naopak. Jsme místem, kam chodí celé rodiny relaxovat, ale také se chceme stát respektovanou ochranářskou a vzdělávací institucí, což pánové z Žijeme reklamou pochopili „na první dobrou“. Pomohli nám realizovat skvělou kampaň STOPY, která byla plná zajímavostí o zvířatech, propojila naše partnerské organizace a vtáhla Brňáky do hry o super ceny. Máme na STOPY skvělé ohlasy a těšíme se na další,“ říká o spolupráci koordinátorka projektů s vnějšími partnery Zoo Brno Monika Brindzáková.
Kromě pozitivních ohlasů nasbírala kampaň na facebooku a instagramu celkem dosah přes 1,8 milionu. Z drtivé většiny organicky! Celé úspěšné léto plné hledání stop (i celých 70 let zoo) jsme pak oslavili přímo na Mniší hoře. Samozřejmě s kamerou a foťákem v ruce!